ארבעת המינים 123

ארץ ישראל שלנו התברכה במינים רבים של צמחים, עצים, פירות וירקות הייחודים לה ומזוהים איתה עוד מימי אבות אבותינו, כשכבר בספרי המקרא והתנ"ך מוזכרים מיניה הייחודים והמובחרים של הארץ. מתוך אותם מינים שאופייניים לאזור שלנו, שווה לציין 4 עיקריים: רימונים, ענבים (גפן), זיתים ותמרים. ולמה דווקא את 4 אלה אנחנו מזכירים כאן, אתם שואלים? כי לא רק שהתברכנו שצמחיהם של המינים המשובחים האלו יגדלו פה בארץ שלנו, ולא רק שאנחנו נהנים באופן יומיומי מטעם פירותיהם, אלא גם שמחקרים הוכיחו כי למינים האלו יש כמה וכמה סגולות בריאותיות מרכזיות שאפשר לקבל כשצורכים אותם – וכדאי מאוד שתדעו מה הן אותן יכולות שניתן ליחס לארבעת המינים הללו על פי המדע.

רימון

בארוחת ראש השנה כולנו יודעים שעל הרימון מברכים "שירבו זכויותנו כרימון" – ואכן מתברר שלפרי מרובה הגרגרים יש זכויות רבות גם עבור הגוף שלנו. 

גרגרי רימון

זית

הזית הוא אחד מהגידולים החקלאיים הרווחים ביותר באזור המזרח התיכון, ובמיוחד כאן אצלנו בארץ ישראל, עוד מימי התנ"ך ועד ימינו. אחד מחלקי העץ הזה שהתברר שיש לו תועלת משמעותית לגופנו הוא עלי העץ.    

זיתים

ענבים

"ברוך בורא פרי הגפן" מברכים בשבתות ובחגים טרם שתיית היין, ואכן לענבים – פרי הגפן שממנו מפיקים את היין האדום – יש סגולות מבורכות שהוכחו במחקרים.  

אשכול ענבים

תמרים

עצי הדקל מעטרים את הנוף הארצישראלי כבר שנים רבות, והתמרים שצומחים מהם נחשבים ל"ממתקים" נהדרים. אך מלבד טעמם הנפלא, המדע גילה כי אפילו לגרעינים שלהם – אלו שרובנו ממהרים לזרוק – יש יתרונות בריאותיים, מאחר והם מכילים רכיבים בעלי ערך תזונתי גבוה, כחומצה אולאית, סיבים תזונתיים ופוליפנולים [11]. 

תמרים
שאלות? רוצה לקנות? - השאר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם:

ארבעת המינים 123 – התמצית של כל מה שטוב במיני ארץ ישראל בתוסף תזונה אחד!

אז את כל הטוב שהארץ שלנו התברכה בו – ואת כל הסגולות הבריאותיות שהוכח מדעית כי מיני ארצנו התברכו בהן – כבר הספקתם להכיר. השאלה הנשאלת כעת היא איך אתם יכולים לצרוך מכל אלו בעת ובעונה אחת, בלי להתאמץ ובלי להצטרך למצוא וללקט? התשובה שאנחנו יכולים לספק לכם טמונה במוצר נהדר אחד: תוסף התזונה ארבעת המינים 123. בתוך כל בקבוקון של תוסף זה תמצאו 123 קפסולות, המכילות כל אחת פורמולה ייחודית המורכבת משילוב של רימון, זרעי תמרים, רסברטרול ותמצית עלי זית. צריכה של 1-3 קפסולות ביום מן התוסף היא המינון המומלץ, שייתן לכם את המינון היומי הנדרש ממיטב מיני ארצנו. כדאי שתדעו שהמוצר מגיע עם כשרות מלאה של בד"צ ומיוצר במפעלים הנמצאים בפיקוח וברישיון משרד הבריאות.  

בקבוקון ארבעת המינים 123

בחר את התוכנית שלך:

תוכנית שנתית

1 סינגל

bottle1-300
12 תשלומים של 124.50 ₪
סה"כ 1,494 ₪ *

2 דאבל

bottle2-300
12 תשלומים של 199.00 ₪
סה"כ 2,388 ₪ *
הנמכר ביותר

3 טריפל

bottle3-300
12 תשלומים של 232.00 ₪
סה"כ 2,784 ₪ *
המשתלם ביותר

* ניתן לשלם עד-12 תשלומים ללא ריבית בכ"א או הוראת קבע דיגיטלית / תשלום מזומן לשליח / העברה בנקאית / תשלום BIT

** מחיר מארז זוגי ליקוריץ פלוס/מור 123 יחד עם אסאי מקס 123 הוא 996 ₪ (מתאים ל-4 חודשי שימוש).

ברכישת 2 מארזים מקבלים את המארז השלישי במתנה (סה"כ לשנה שלמה).

לקוח יקר, על פי הקבוע בחוק ביטול עסקה, לא ניתן לבטל רכישה של תוספי תזונה ו/או תרופות.
רכוש את התוספים שלנו לאחר שבחנת ובחרת את המסלול האידאלי עבורך.
5/5 (10 Reviews)