שאלות ותשובות על ליקוריץ פלוס 123

פרופ' רפי קרסו* שימש כיועץ המדעי של חברת The123 עד סוף שנת 2023. 

 

ידוע לנו שגורמים שונים עושים שימוש בסרטונים ישנים ברשת בהם פרופ' רפי קרסו מראיין רופא בנוגע לצמח הליקוריץ, אך מודגש כי ראיון מסוג זה מתייחס לצמח הליקוריץ בכלליותו ואינו מתייחס למוצר או מותג ספציפי, אותו פרופ' קרסו אינו מכיר, ובוודאי לא מייעץ, על אף הרושם המוטעה שעלול להיווצר מכך.

ליקוריץ פלוס 123 היא פורמולת צמחים מתקדמת מסוגה ולא צמח ליקוריץ בודד.
כל כמוסת ליקוריץ פלוס 123 מכילה 100% רכיבים פעילים רבי עוצמה ללא חומרי מילוי כלשהם – פוליפנולים, גינג'רולים אלקלואידים ורכיבים נוספים.

אנחנו מאמינים בסינרגיה. בדיוק כפי  שלא ניתן לבנות נבחרת משחקן אחד, משפחה מאדם אחד וממשלה מח"כ אחד – כך בפארמקולוגיה אנו מתמחים בייצור של פורמולות המשלבות מספר צמחים בנוסחאות ייחודיות.

 

אם כבר משלמים על כמוסה בנפח 500 מ"ג, במקום לקבל 100 או 200 מ"ג שורש ליקוריץ, וביתרה, חומר מילוי חסר פעילות פארמקולוגית – אנו מעדיפים לשלב באופן מוקפד צמחי מרפא איכותיים נוספים. לרוב נגלה שהמחיר שלנו הוא המשתלם ביותר בהתחשב לסך כל הרכיבים בכמוסה ו/או בתוכנית שרכשת.

בכבישי ישראל ניתן לראות מגוון עצום של מכוניות. השאלה היא איזה נפח מנוע יש בכל מכונית – 1100/1500/2000/3000 סמ"ק.

 

מעטים ונדירים תוספי התזונה מבוססי ליקוריץ העשירים בגלברדין ברמה תואמת או דומה לרמה שנחקרה במחקר המקורי בשנות ה-90 על שורש צמח הליקוריץ.

 

ליקוריץ פלוס 123, בנוסף לכך שמכיל כמות עשירה של גלברידין, ברמה הגבוהה בישראל לכמוסה, הוא היחיד שמגיע עם דו"ח מעבדה חיצוני לכל סדרת ייצור המאפשר לך לדעת בוודאות את רמתו במוצר שרכשת. 

 

הבריאות שלך היא לא משחק – ליקוריץ קונים רק אם הוא נבדק!

צמחים מכילים רכיבים פעילים רבים ורמתם בצמח יכולה להשתנות מאצווה לאצווה בשל מספר פרמטרים הקשורים בין היתר, ולא רק, גם לכמות מי הגשמים בעונת הקטיף של הצמח.

 

המשמעות היא אפשר לרכוש מוצר ליקוריץ לא מנוטר בשוק – ובכל אצווה שנרכוש לא נדע האם הוא מכיל גלברדין ומהי רמתו.

 

זו הסיבה  שחברת The123, כחברה חלוצה בתחום ומובילת שוק, החלה להנהיג סטנדרט מחמיר וחדש של תהליכי ניטור בשקיפות מול הלקוח החל מאצוות ייצור B100319.

 

פורמולת ליקוריץ פלוס 123 הינה היחידה העוברת  בדיקת HPLC במעבדה חיצונית המבטיחה ללקוח שבסדרת הייצור הספציפית שרכש קיימת נוכחות של האנטיאוקסידנט הפעיל "גלברידין" במינון של 6 מ"ג לפחות בכל כמוסה.

 

הבריאות שלך היא לא משחק – ליקוריץ קונים רק אם הוא נבדק!

ג'ינג'רולים ידועים בפארמקולגיה כתומכים בבעיות קיבה, הפחתת כאבי דלקת מפרקים ניוונית, ובעיקר מונע דלקות כרוניות ומחלות לב וכלי דם.

אלקלואידים הם נוגדי חמצון הידועים כיעילים נגד רדיקלים חופשיים ובנוסף מסייעים בהורדת לחץ הדם.

התקן היומי המקסימלי לגלציריזין בתוסף תזונה המותר הוא 10 מ"ג (נכון ל03/2019). פורמולת ליקוריץ פלוס 123 מכילה תמצית שורש הליקוריץ מסוג DGL בה הגלצירזין נוכח ברמה מזערית ולא יותר מ- 2 מ"ג בכמוסה. בנוסף בפורמולה קיימת נוכחות של אלקלואידים הידועים כמסייעים באיזון לחץ הדם.

האמת היחידה היא שזה ממש לא משנה.  הדבר היחידה שמשנה הוא כמה גלברדין הצלחת להפיק מבלי להעלות את רמת הגלצירזין, הידוע כמעלה לחץ דם. תשובה מפורטת תמצא בסרטון:

אנחנו בחברה מעריכים את תרומתו של פרופ' מיכאל אבירם בזכות מחקריו על הליקוריש. פרופ' אבירם הינו מדען בסיסי החוקר מנגנוניי תהליכים טרשתיים והשפעת נוגדיי חימצון על טרשת העורקים, ואינו קשור לחברה מסחרית כזו או אחרת. בין היתר, פרופ' אבירם חקר את צמח הליקוריץ בשלהי שנות התשעים.

המוצר מיוצר במפעלים הנמצאים בפיקוח משרד הבריאות והמחזיקים ברישיון יצרן מטעמו, GMP, HACCP. ניתן לצפות בכל האישורים בקישור הזה. למידע נוסף כדאי לקרוא את המאמר ליקוריץ 123 ברישיון משרד הבריאות.

הפורמולות עברו בדיקת תקינות פרמקולוגית וטוקסיקולוגית המעידים על בטיחות המוצר (סקר סיכונים) ומכילות רכיבים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי הנמצאים ברשימת ה-Eafus וה-Gras של ה-FDA.

למוצר כשרות בד"צ חוג חתם סופר בני ברק. החברה מקפידה אף לבצע מכירת חמץ באופן קבוע מדי שנה.

המוצר שלנו משווק בהצלחה רבה בקרב אלפי לקוחות מרוצים – למעלה מ-550 מהם כבר פרסמו ושתפו את סיפור ההצלחה שלהם באתר החברה. אתה יכול להיות הבא בתור. יחד עם זאת אין לראות במידע והעדויות המוצגים באתר הבטחה לתוצאה כלשהי העשויה להשתנות מאדם לאדם.

יחד עם זאת, כחברה המקפידה על מסחר הוגן, אנו מדגישים כי אין לראות במידע והעדויות המוצגים באתר הבטחה לתוצאה כלשהי העשויה להשתנות מאדם לאדם.

במקביל לנטילת הכמוסות יש לאמץ את עקרונות התזונה הים תיכונית כפי שמוצגים במדריך המקיף המצורף ברכישת כל תוכנית.

חברת The123 פועלת החל משנת 2012 בעולם תוספי התזונה ומשווקת מעל 30 מוצרים כאשר מוצרי ליקוריץ החלנו להנגיש לקהל הרחב החל משנת 2013.

תוספי התזונה של The123  – מגיעים בבקבוקון המכיל 123 כמוסות – כשם המותג.
תכולת המוצר מתאימה לצריכה של 4 חודשי שימוש במינון של 1 כמוסה ליום.
אנו מציעים 2 מסלולי רכישה: 4 חודשים או 12 חודשים.
הרוכשים מסלול ל-12 חודשים נהנים מהטבה משמעותית בה 4 חודשי השימוש האחרונים – עלינו! ( משלמים על 2 זוגות- מקבלים את השלישי – מתנה!)

אנו מקבלים פניות רבות מצד בתי טבע לשלב את המוצרים אצלם על מדף. לאחרונה החלטנו להתחיל לשווק את המוצר באמצעות בתי מרקחת ובתי טבע נבחרים ברחבי הארץ. לאיתור נקודת המכירה הקרובה אליכם, אפשר לבדוק כאן.

שאלות? רוצה לקנות?

השאר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם.

בינתיים תוכל לקבל ולקרוא את המדריך לבריאות הלב 

שנשלח לדוא"ל שתמסור!

פרטיותך חשובה לנו ופרטיך בטוחים איתנו
המדריך לבריאות הלב במתנה