חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כף רגל סוכרתית

ארגון הבריאות העולמי מגדיר כף רגל סוכרתית כמחלה כרונית המתבטאת בזיהום, כיב או הרס, חלקי או מלא, של רקמות בכף הרגל, ואשר קשורים לפגיעה בעצבים ולדרגות שונות של מחלת כלי דם היקפית. כף רגל סוכרתית ידועה גם כאחד המאפיינים של נוירופתיה סוכרתית

צעדים על החוף
צעדים על החוף

חלקם של חולי הסוכרת עתידים לפתח רגל סוכרתית, או כף רגל סוכרתית, בשלב כלשהו בחייהם. פציעות וחבלות בכף הרגל בקרב חולי סוכרת הן הסיבה הנפוצה ביותר לקטיעת גפיים והן גם הסיבה הנפוצה ביותר לאשפוזים חוזרים ונשנים בבית החולים. הסיכון לרגל סוכרתית עולה כאשר מתפתחים אחד או יותר מהתסמינים או התהליכים הבאים:

הדרך למנוע סיבוכים ולשמור על שלמות הרגליים, היא לטפל בהן בצורה נכונה, על פי הנחיות הרופא המטפל.

מה אפשר לעשות עם כף רגל סוכרתית, במקביל לטיפול הרפואי?

מחקרים רבים נערכו על צמחי מרפא ובהם התגלה שהן שורש ליקוריץ והן שורש ג'ינג'ר מסייעים להפחתת חמצון הכולסטרול בדם, מה שמעכב יצירה של טרשת עורקים ואף מאפשר ניקוי של טרשת שכבר נוצרה, (1) (12) וכן מסייעים בהפחתת שומנים בדם (3) (10). שורש ליקוריץ נמצא במחקרים גם כמסייע בהפחתת עמידות תאי הגוף לאינסולין (2). שורש ג'ינג'ר נמצא כמסייע בהפחתת סוכר בדם והפחתה של רמות A1C (המוגלובין מסוכרר) (6), וצמח ציפורני חתול נמצא כמסייע בהורדת לחץ הדם (15).

מיצוי מוקפד של שלושת הצמחים הללו נמצא בקפסולה של ליקוריץ פלוס 123, העשירה בפוליפנולים, ג'ינג'רולים, אלקלואידים ורכיבים פעילים נוספים.

שאלות? רוצה לקנות? - השאר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם:

מה אומרים הלקוחות?

האתר מנגיש מידע המבוסס על מחקרים שונים ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהיא, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. בהתאם לנהלי משרד הבריאות, ניתן על פי חוק לייחס סגולות ריפוי רק לתרופות, וזאת בהתאם לתנאי הרישום שנקבעו ולאחר הוכחת יעילות, בטיחות ואיכות. למען הסר ספק, תוספי התזונה של The123 אינם תרופה ולא נועדו לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע מחלה כלשהי. הכתוב באתר אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת. בכל מקרה של בעיה רפואית יש להיוועץ ברופא המטפל. אין לראות במידע והעדויות המוצגים באתר הבטחה לתוצאה כלשהי העשויה להשתנות מאדם לאדם.

* רשימת המחקרים בעמוד המחקרים.

שתפו עם חברים:

שאלות? רוצה לקנות?

השאר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם.

בינתיים תוכל לקבל ולקרוא את המדריך לבריאות הלב 

שנשלח לדוא"ל שתמסור!

פרטיותך חשובה לנו ופרטיך בטוחים איתנו
דירוג גולשים
5/5
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן